26 iunie, 2012

Trei fetițe suferă de foame, în Petrăchioaia

Duminică, pe 1 iulie ne-am propus cu ajutor de la Doamne, Doamne să mergem în vizită la Oana, Anișoara și Cocuța, în comuna Petrăchioaia. Ideea mi-a dat-o soția părintelui Marian Tudor din Glodeanu, doamna Vali care a citit povestea micuțelor, publicată de Jurnalul Național. Apoi am aflat că povestea fetițelor a fost descoperită de prietena mea, Alina Turcitu, de la Jurnalul Național. Imaginile din reportajul difuzat de Observator nu au nevoie de cuvinte în plus. E greu să îți închipui că aceste fetițe trăiesc fără curent electric, fără căldură, fără mâncare și fără apă. Ca-n Africa. 

Dacă doriți să le trimiteți ceva fetițelor (mâncare, hăinuțe, rechizite etc.) vă rog dați-mi de veste pe mail: nicoletatintea@gmail.com. Vă mulțumesc. 

Mai multe detalii despre această familie, puteți să citiți aici, în reportajul scris de Alina Turcitu.

Niciun comentariu: